مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 14:122022-08-06اقتصادي

تابستان امسال مصرف برق صنایع چگونه مدیریت شد؟


تابستان سال جاری در حالی به نیمه رسید که به واسطه مدیریت مصرف برق در بخش های مختلف و بر خلاف سال گذشته دیگر خبری از خاموشی های گسترده و ناگهانی به ویژه در بخش خانگی نبود و پایداری شبکه برق نیز علی رغم همه محدودیت ها به صورت کامل تأمین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، از جمله بخش های مهمی که در مدیریت بار مصرف برق در تابستان سال جاری تعامل بسیار خوبی با وزارت نیرو داشت و در سایه این تعامل فرایند تأمین پایداری شبکه برق تسهیل شد، باید به بخش صنایع به ویژه صنایع بزرگ اشاره کرد.

مجموعه های اقتصادی بزرگی که نبض تولید و اشتغال کشور را در اختیار دارند و در سال گذشته به واسطه اعمال خاموشی های گسترده و ناگهانی با خسارت های بسیار زیادی رو به رو شده بودند، اما امسال و با مشارکت در طرح های مدیریت بار مصرف نه تنها چرخ تولیدشان متوقف نشد، بلکه مصرف برقشان افزایش نیز داشته است.

چند روز پیش و در همین باره آرش کردی- مدیرعامل شرکت توانیر در برنامه زنده تلویزیونی صف اول گفت: امسال برنامه ریزی گسترده ای برای مدیریت بار بخش صنعت اجرا و باعث شد که نه تنها تولید متوقف نشود، بلکه با رونق تولید، شاهد افزایش 11 درصدی مصرف برق در بخش صنعت هستیم.

بررسی ها نشان می دهد که در سال جاری وزارت نیرو و شرکت توانیر برای جلوگیری از تکرار تجربه های تلخ سال گذشته و نیز جذب ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابستان امسال مصرف برق صنایع چگونه مدیریت شد؟

تابستان امسال مصرف برق صنایع چگونه مدیریت شد؟