مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 20:522022-08-06حوادث

آتش سوزی راشا کاسپین بدون خسارت جانی مهار شد/مهار آتش بعد از 5 ساعت تلاش


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به روز پرکار آتش نشانان در زنجان گفت: آتش سوزی راشا کاسپین بعد از 5 ساعت تلاش و بدون خسارت جانی مهار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، از ساعت 14 امروز آتش سوزی در یکی از انبارهای مجتمع کاغذسازی راشاکاسپین ایرانیان آغاز شد و بلافاصله شدت گرفت.

با وجود حضور نیروهای آتش نشانی و نیروهای مدیریت بحران، آتش شدت گرفته و رفته رفته مهار آن سخت تر شد.

در ادامه اطفای حریق علاوه بر نیروهای آتش نشانی لودرهای سپاه و سازمان عمران شهرداری هم به محل اعزام شدند و در نهایت پس از گذشت بیش از 5 ساعت آتش اطفا شد و در حال حاضر نیروهای آتش نشانی در حال لکه گیری در محل هستند.

مجید امیرفضلی، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان در این باره گفت: این لطف ائمه (ع) بود که همزمان با مراسم عظیم هشتم محرم (دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان) توانستیم این حادثه را هم کنترل کنیم.

حضور همزمان تیم های عملیاتی در مراسم هشتم محرم و راشا کاسپین رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه 22 تیم در مراسم هشتم محرم با مکان یابی خوبی مستقر بودند، اضافه کرد: متاسفانه در همان ساعات اولیه مطلع شدیم که شرکت کاغذسازی راشا کاسپین هم دچار حریق شده است به همین خاطر یک گروه دیگر از ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی راشا کاسپین بدون خسارت جانی مهار شد/مهار آتش بعد از 5 ساعت تلاش

آتش سوزی راشا کاسپین بدون خسارت جانی مهار شد/مهار آتش بعد از 5 ساعت تلاش