مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 08:372022-08-08بين الملل

امیرعبداللهیان: صهیونیست ها فقط زبان قدرت را می فهمند


صهیونیست ها از جنگ 33 روزه تا امروز هدفشان تغییر موازنه قدرت و وحشت بود که ناظران عادل و عاقل می توانند شهادت بدهند آنها پیروز شده اند یا شکست خورده اند؟ آتش بس برقرار شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پستی در اینستاگرام درباره رایزنی هایش در پی تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه نوشت: روز گذشته علاوه بر گفت وگو با وزیر امور خارجه قطر و دبیرکل سازمان ملل، با وزرای خارجه سوریه و لبنان نیز در خصوص تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه به صورت تلفنی گفتگو کردم.

‎وی افزود: دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در رایزنی با متحدان و همسایگان ضمن محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی همواره از مقاومت فعال که مانع از خباثت اشغالگران خواهد شد، دفاع خواهد کرد.

‎رییس دستگاه دیپلماسی اضافه کرد: ما معتقدیم آنها که روزی به دنبال گستراندن جنایتشان از بحر تا نهر بودند، امروز در انزوای کامل به دور خود دیوار کشیده اند و هر از چند گاهی برای سرپوش نهادن بر بحران های چند لایه درون سرزمین های اشغالی، حملات کوری را علیه زنان و کودکان به راه می اندازند که هر بار هم شکست خورده و سر افکنده تر از گذشته به دیوار کشیدن به دور خود ادامه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: صهیونیست ها فقط زبان قدرت را می فهمند

امیرعبداللهیان: صهیونیست ها فقط زبان قدرت را می فهمند