مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مرداد 1401 ساعت 16:072022-08-08اقتصادي

مخالفت یک نماینده با تشکیل مجدد وزارت بازرگانی


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بنده مخالف تفکیک وزارت صمت و تشکیل مجدد وزارت بازرگانی هستم و به جای آن باید وزارت صمت از حوزه بنگاه داری خارج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، علی اکبر کریمی در گفتگو با مهر درباره تفکیک وزارت صمت و تشکیل وزارت بازرگانی، اظهار داشت: بنده از سال ها قبل همواره جزو مخالفان تفکیک وزارت صمت و تشکیل مجدد وزارت بازرگانی بودم و دلایل کارشناسی خود را بارها مطرح کردم.

وی بیان کرد: به جای تفکیک، وزارت صنعت، معدن و تجارت نیازمند آن است که یک تیم مدیریتی قوی و جامع نگر در حد وزیر، معاونانش و در سازمان های وابسته داشته باشد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکپارچگی وزارت صنعت، معدن و تجارت به معنای واقعی باید به وجود آید چرا که ما در ادغام هایی که در گذشته انجام دادیم، معمولاً وزارتخانه ها و سازمان هایی را کنار هم آوردیم، اما آن ها به صورت ماهیتی با هم ادغام نشدند و چند سازمان مستقل با رویکردهای متفاوت در هم ادغام شدند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای مثال، سازمان توسعه تجارت که تشکیل شد، هسته اولیه آن معاونت بازرگانی خارجی وزارت بازرگانی بود.

زمانی که این سازمان تشکیل شد، اسم آن سازمان توسعه تجارت بود، در حالی که طی سال های گذشته همواره این سازمان به حوزه بازر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت یک نماینده با تشکیل مجدد وزارت بازرگانی

مخالفت یک نماینده با تشکیل مجدد وزارت بازرگانی