مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 08:472022-08-09اقتصادي

ضریب نفوذ گاز در جمعیت روستایی بانه به 99 درصد می رسد


با گازدار شدن روستاهای در دست اقدام ضریب نفوذ گاز طبیعی تا پایان سال جاری به بیش از 99 درصد در جمعیت روستایی بانه می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، احمد فعله گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان صبح امروز در دیدار با فرماندار شهرستان بانه اظهار کرد: 4 شهر و 156 روستای بانه گازدار هستند که موجب شده ضریب نفوذ در جمعیت شهری 100 درصد و در جمعیت روستایی این شهرستان 96 درصد است.

وی افزود: تعداد روستاهای قابلیت گازرسانی در شهرستان بانه 165 مورد است که با توجه به افزایش ضریب نفوذ گاز طبیعی در مناطق مرزی و ارتقای شاخص های رفاهی به تعداد ساکنان روستایی افزوده می شود و میزان مهاجرت معکوس با روند صعودی رو به افزایش است و اکنون 190 روستا در این شهرستان برای گازرسانی برنامه ریزی شده است.

فعله گری ادامه داد: عملیات گازرسانی در 19 روستا و 40 کوخ و 12 واحد صنعتی در حال حاضر فعال بوده و برای 17 روستای باقی مانده هم اسناد مناقصه برای انتخاب پیمانکار در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان مجموع اعتبارات در نظر گرفته شده برای سال جاری در شهرستان مرزی بانه را 650 میلیارد ریال ذکر کرد.

  این مقام مسئول یادآور شد: با گازدار شدن روستاهای در دست اقدام ضریب نفوذ گاز طبیعی تا پایان سال جاری به بیش از 99 درصد در جمعیت روستایی بانه می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب نفوذ گاز در جمعیت روستایی بانه به 99 درصد می رسد

ضریب نفوذ گاز در جمعیت روستایی بانه به 99 درصد می رسد