مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 09:022022-08-09اجتماعي

نکاتی که داوطلبان کنکور 1401 برای انتخاب رشته باید به آنها توجه کنند


کلیه داوطلبان لازم است در مرحله انتخاب رشته، کلیه رشته های انتخابی با آزمون خود را از گروه آزمایشی که در جلسه آزمون آن شرکت نموده اند، انتخاب نمایند .

- کلیه داوطلبان لازم است در مرحله انتخاب رشته، کلیه رشته های انتخابی با آزمون خود را از گروه آزمایشی که در جلسه آزمون آن شرکت نموده اند، انتخاب نمایند .

با توجه به آغاز فرایند انتخاب رشته آزمون سراسری 1401، از روز گذشته(سه شنبه 17 مرداد) سازمان سنجش آموزش کشور نکات مهمی درباره انتخاب رشته اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که باتوجه به ارسال آخرین فایل اطلاعات سوابق تحصیلی توسط وزارت آموزش و پرورش در تاریخ 1401/04/31 مبنی بر سوابق تحصیلی اعم از پیش دانشگاهی ، ترمیمی ، اصلاحی و جامانده ، به اطلاع داوطلبان مشمول اعمال سوابق تحصیلی می رساند که اطلاعات مذکور در سیستم انتخاب رشته بارگذاری شده و برای داوطلبان نمایش داده می شود و داوطلبانی که فاقد کد سوابق تحصیلی بوده یا نمرات آنها قبلاً به سازمان واصل نشده بود، می توانند نسبت به درج یا اصلاح کد سوابق تحصیلی (دیپلم یا پیش دانشگاهی) در سیستم انتخاب رشته اقدام کنند.

در صورت تغییر نمرات دروس سوابق تحصیلی یا درج، یا اصلاح کد سوابق تحصیلی، نمرات سوابق تحصیلی جدید در مرحله گزینش نهایی در صورت داشتن تاثیر مثبت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکاتی که داوطلبان کنکور 1401 برای انتخاب رشته باید به آنها توجه کنند

نکاتی که داوطلبان کنکور 1401 برای انتخاب رشته باید به آنها توجه کنند