مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 11:322022-08-09سياسي

هشتمین منطقه رویداد آموزشی تئاتر بچه های مسجد مهمان امام هشتم می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ موتورچی با اعلام این خبر گفت: نخستین سلسله رویداد آموزشی تئاتر مردمی بچه های مسجد محرابیان ویژه مربیان مساجد در هشت منطقه از کشور بر اساس تعداد مربیان در هر استان، - سید مصطفی موتورچی مسئول دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از برپایی آخرین منطقه نخستین سلسله رویداد آموزشی تئاتر مردمی بچه های مسجد محرابیان ویژه مربیان مساجد در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ موتورچی با اعلام این خبر گفت: نخستین سلسله رویداد آموزشی تئاتر مردمی بچه های مسجد محرابیان ویژه مربیان مساجد در هشت منطقه از کشور بر اساس تعداد مربیان در هر استان، مسافت و شاخص های دیگر برنامه ریزی شد.

وی افزود: دوره های مذکور تا کنون در هفت منطقه برگزار شده است که منطقه هشتم آن در مشهد مقدس 24 تا 27 مردادماه برگزار می شود و به این ترتیب نخستین سلسله رویداد آموزشی تئاتر مردمی بچه های مسجد محرابیان ویژه مربیان مساجد به کار خود پایان خواهد داد.

موتورچی ادامه داد: سلسله رویدادهای آموزشی تئاتر مردمی بچه های مسجد ویژه مربیان مساجد با عنوان محرابیان کار خود را در منطقه یک در جوار حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در شهر قم برگزار شد و روزهای آتی در مشهد مقدس و در محضر امام هشتم، هشتمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین منطقه رویداد آموزشی تئاتر بچه های مسجد مهمان امام هشتم می شود

هشتمین منطقه رویداد آموزشی تئاتر بچه های مسجد مهمان امام هشتم می شود