مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 13:372022-08-09سياسي

36 مدرسه خیرساز در قم در حال احداث است


رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان قم گفت: 36 پروژه خیرساز با 293 کلاس درس در زیربنایی بالغ بر 54 هزار متر در حال احداث است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید ناصر علایی در دیدار با سقاییان نژاد شهردار قم، اظهار داشت: خیرین پس از انقلاب تاکنون 290 پروژه شامل 2376 کلاس درس با حدود 439 هزار مترمربع زیربنا احداث نموده اند و حدود 100 قطعه زمین با 320 هزار مترمربع نیز برای امر مقدس مدرسه سازی اهدا شده است.

وی با اشاره به برخی از پروژه های خیرسازی در قم، ابراز کرد: ظرفیت واقعی خیرین مدرسه ساز در این استان بیشتر از فعالیت هایی بوده که تاکنون انجام شده است.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز قم تصریح کرد: برای اینکه سرعت عمل، کیفیت بالا و صرفه جویی در پروژه های مردمی به همراه استفاده حداکثری از سرمایه خیرین انجام بگیرد، باید بستر و زیرساخت های لازم فراهم باشد.

علایی خاطرنشان کرد: لازمه استفاده بهینه و حداکثری از طرح های خیرساز، واگذاری و تأمین زمین در محل موردنیاز در نقاط مختلف شهر است.

وی با تمجید از اقدامات شاخص شهرداری قم در حوزه زیرساختی، نظافت و فضای سبز شهری، یادآور شد: توسعه مراکز آموزشی با استفاده عام المنفعه از مباحثی بوده که بشدت مردم بر روی آن حساس هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 مدرسه خیرساز در قم در حال احداث است

36 مدرسه خیرساز در قم در حال احداث است