مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مرداد 1401 ساعت 15:322022-08-09پزشكي

خواص عرق یونجه چشم + طبع عرق یونجه مرغ عشق


یکی از روشها برای تولید مثل پرندگانی مانند مرغ عشق استفاده از عرق یونجه و دیگر عرقیات گیاهی است، البته باید به این نکته توجه داشت که اگر این نوع از پرنده ها را در بیرون از منزل و در فضای باز نگهداری می کنید فصل گرم سال یعنی تابستان که پرنده دچار پر ریزی می شود برای تولید مثل مطلوب نیست.

این فرایند را باید طی ده روز انجام دهید که برای مدت پنج روز اول به اندازه یک درب بطری عرق یونجه مرغ عشق به همراه آب می دهیم و در پنج روز دوم از همان میزان آب و عرق یونجه با اضافه کردن یک درب بطری عرق سیاه دانه به پرنده می دهیم.

البته روش بیان شده یکی از راه ها است و یکی از ارزان ترین شیوه ها بکار گیری عصاره اکالیپتوس به وسیله بخور برای این نوع از پرندگان است و نیاز است که مرغ عشقها در طول روز حدود هشت ساعت نور مستقیم دریافت کنند.

محیطی که مرغ عشقها در آن قرار دارند باید بدون استرس و آرام باشد و فراهم بودن نور مناسب آنها را به تولید مثل راغب می کند و اگر دسترسی به نور طبیعی در محیط نگهداری از این نوع پرندگان وجود نداشت می توان از لامپهای فلورسنت بهره گرفت.

در کنار شرایط و عوامل گفته شده حمام کردن این پرندگان نقش زیادی در تولید مثل آنها دارد و این پرندگان تمایل زیادی به حمام دارند اگرچه باید اینکار را به روش صحیح انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواص عرق یونجه چشم + طبع عرق یونجه مرغ عشق

خواص عرق یونجه چشم + طبع عرق یونجه مرغ عشق