مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 07:172022-08-10حوادث

موضوع پیامک های ارشادی پلیس چیست؟


مالک محترم خودرو شماره ……… به دلیل عدم مراجعه در مهلت تعیین شده در چارچوب جرم کشف حجاب در خودرو شما برای آخرین بار هشدار داده می شود حداکثر ظرف مدت 7 روز از ساعت 8 تا 17 به پلیس امنیت اخلاقی محل سکونت مراجعه نمایید.

- مدتی است پیامک های ارشادی در دستور کار پلیس امنیت اخلاقی قرار گرفته و برخی رانندگان و مردم اظهار می کنند که پلیس راهور چگونه نسبت به شناسایی و ارسال این پیامک ها اقدام می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، در روزهای اخیر پیامکی برای برخی از رانندگان ارسال شده که در آن پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با درج شماره پلاک، مالکان وسایل نقلیه را مخاطب قرار داده و اعلام کرده که برابر بررسی سوابق رانندگی، شما دارای تخلف حادثه ساز در سال 1400 و جزء رانندگان پر خطر محسوب و تحت رصد پلیس راهور هستید لذا توصیه می گردد نسبت به رعایت دقیق و کامل مقررات راهنمایی و رانندگی برای پیشگیری از هر گونه حادثه رانندگی، اهتمام ورزید.

پیامکی که موجب نگرانی برخی از رانندگان نیز شده است.

در همین راستا، یکی از این رانندگان در این باره به خبرنگار ایرنا می گوید: پیامکی با موضوع بدحجابی به تلفن همراهم ارسال شد که شما در فلان تاریخ در فلان خیابان در حال تردد بودید و این پیامک ارشادی ارسال شد اما در حالی که این پیامک ارسال شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع پیامک های ارشادی پلیس چیست؟

موضوع پیامک های ارشادی پلیس چیست؟