بررسی وضعیت میادین میوه و تره بار بر اساس پیام های شهروندی / بیشترین درخواست مردم از میادین میوه و تره بار چیست؟به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل ازروابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ صفی خانی در تشریح خبر فوق اظهار کرد: در راستای اجرای طرح نظارتی و بازرسی، - جانشین معاون خدمات شهری و محیط زیست سازمان بازرسی شهرداری تهران از بررسی وضعیت عملکردی 294 میدان و بازار میوه و تره بار بر اساس پیام های شهروندان در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (137+) خبر داد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل ازروابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ صفی خانی در تشریح خبر فوق اظهار کرد: در راستای اجرای طرح نظارتی و بازرسی، موضوع بررسی عملکرد سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار بر اساس وضعیت رسیدگی به پیام های شهروندی در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی در 3 ماهه نخست امسال در دستور کار قرار گرفت که منجر به بررسی، تحلیل و ارزیابی عملکرد میادین 22 گانه و بازار های تابعه آن شد. وی افزود: در طرح مذکور میزان پیام های ثبت شده به تفکیک هر میدان در مقایسه با میزان نوبت خرید مشتریان مورد بررسی قرار گرفته و بر همین اساس میادین میوه و تره باری که نسبت به نوبت خرید مشتری از آمار گلایه مندی کمتری برخوردار بوده در فرآیند خدمات رسانی بهتر و بالعکس مراکزی که میزان گلایه مندی آن ها بیشتر از نوبت خرید است مبین رضایتمندی کم شهروندان در خدمات برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |