مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مرداد 1401 ساعت 13:172022-08-10اقتصادي

رکورد مصرف برق بعد از نیم قرن در کهگیلویه و بویراحمد شکسته شد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: براساس آمارهای ارائه شده از مرکز دیسپاچینگ شرکت، رکورد مصرف برق در این استان بعد از نیم قرن شکسته شده و متاسفانه این رشد مصرف همچنان ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران جمال معتمدی زاده اظهار کرد: براساس آمارهای ارائه شده از مرکز دیسپاچینگ شرکت، رکورد مصرف برق در این استان بعد از نیم قرن شکسته شده و متاسفانه این رشد مصرف همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: با استقرار در مرکز پایش و بررسی آخرین وضعیت میزان مصرف برق مشترکین، میزان مصرف برق در ساعات پیک بار کهگیلویه و بویراحمد ( ساعت 13 تا 18 و 20 تا 24 ) اکنون از مرز 509 مگاوات گذشته است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در نیم قرن اخیر، این میزان مصرف بی سابقه و چشمگیر بوده است.

معتمدی زاده عنوان کرد: امسال مصرف برق افزایش 17 درصد نسبت بمدت مشابه سال قبل در این استان افزایش داشته است.

 وی گفت: ما هم اکنون شاهد افزایش مصرف 73 مگاواتی برق در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد بوده که برای خود ما بسیار نگران کننده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: میزان مصرف برق در ساعات پیک شبانه این استان ( ساعت 20 تا 24 ) نیز 506 مگاوات بوده که از افزایش بیش از 50 مگاواتی نسبت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد مصرف برق بعد از نیم قرن در کهگیلویه و بویراحمد شکسته شد

رکورد مصرف برق بعد از نیم قرن در کهگیلویه و بویراحمد شکسته شد