مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 12:172022-08-11اقتصادي

600 روستای کرمانشاه تشنه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به گلایه شهروندان در خصوص قطعی و یا کم فشار بودن آب طی چند روز اخیر در برخی از محلات کرمانشاه، اظهار کرد: قطعی برنامه ریزی شده برای اجرای برخی از برنامه های عملیاتی، 24 ساعت قبل از آغاز از طریق روابط عمومی شرکت با همکاری رسانه ها اطلاع رسانی می شود.

وی دلیل برخی از قطعی ها را افزایش مصرف آب دانست و گفت: با توجه به خشکسالی های اخیر و کاهش 90 درصدی آبدهی برخی از منابع آبی استان، در تأمین آب با مشکلاتی مواجه هستیم که نیاز مبرم به همراهی مشترکان در بحث مدیریت مصرف داریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در ادامه، از وجود تنش آبی در 600 روستای استان خبر داد و افزود: پروژه های آبرسانی به این روستاها در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد.

به گفته داودی، اجرای بخشی از پروژه های آبرسانی روستایی استان توسط شرکت آبفا انجام می شود و اجرای بخش دیگر آن در قالب طرح جهاد آبرسانی به 349 روستا طی قرارداد 30 ماهه به قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) واگذار شده است.

وی از آغاز طرح جهاد آبرسانی به بیش از 100 روستای شهرستان کرمانشاه در سال جاری خبر داد و یادآور شد: طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری پروژه های آبرسانی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 روستای کرمانشاه تشنه است

600 روستای کرمانشاه تشنه است