مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مرداد 1401 ساعت 15:372022-08-11اقتصادي

برخی از جایگاه های سوخت خراسان شمالی به دلیل نبود بنزین موقتا تعطیل شدند


مدیر شرکت نفت منطقه خراسان شمالی از تعطیلی موقتی برخی جایگاه های سوخت خراسان شمالی به دلیل تاخیر در ارسال بنزین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، تعدادی از جایگاه های بنزین خراسان شمالی به دلیل اتمام سوخت تعطیل شدند که با پیگیری از مسولین شرکت نفت، مشکل را افزایش مصرف سوخت و تاخیر در ارسال سوخت به خراسان شمالی عنوان کردند.

مجتبی شکوری، مدیر شرکت نفت منطقه خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: استان خراسان شمالی به صورت مستقیم به خط لوله انتقال فرآورده های نفتی متصل نیست و برای برقراری این خط انتقال پیگیری های متعددی انجام شده، اما به دلیل موضوع مالی تاکنون مقدور نشده است.

وی: پیش از این بنزین استان توسط نفت کش ها از مشهد، سبزوار، ساری و شاهرود تامین می شد که به دلیل افزایش مصرف شرایط تامین بنزین استان را ندارند و به همین دلیل بنزین از بندرعباس، کرمان و رفسنجان تامین می شود و به دلیل طولانی بودن مسیر کمی ایجاد مشکل کرده است.

وی با بیان اینکه شایعاتی مبنی بر افزایش تعطیلی جایگاه های سوخت در استان صحت ندارد، گفت: در حال حاضر یک جایگاه سوخت بنزین در اسفراین، یک جایگاه در بجنورد و یک جایگاه در یکه صعود رازو جرگلان تعطیل هستند که به زودی با ورود 95 نفت کش به استان مشکل حل خواهد شد و هیچ تعطیلی نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از جایگاه های سوخت خراسان شمالی به دلیل نبود بنزین موقتا تعطیل شدند

برخی از جایگاه های سوخت خراسان شمالی به دلیل نبود بنزین موقتا تعطیل شدند