مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 10:222022-08-12فرهنگي

«ابتهاج» در آغوش خاک مادری آرام می گیرد


به گفته مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در طی آخرین هماهنگی ها توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صحبت مستقیم با دختر مرحوم ابتهاج موافقت رسمی خانواده این هنرمند گیلانی مبنی بر به خاک سپردن پیکر مرحوم در رشت اعلام شد.

- رضا ثقتی امروز مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به درگذشت امیر هوشنگ ابتهاج و پیگیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ساعات اولیه فوت این هنرمند گیلانی اظهار کرد: از ساعات اولیه فوت مرحوم ابتهاج وزیر فرهنگ پیامی صادر و طی تماسی با خانواده مرحوم آمادگی هماهنگی برای انتقال پیکر این هنرمند ایرانی و گیلانی به کشور را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه نظرات در خصوص دفن پیکر مرحوم ابتهاج متفاوت بود چراکه در وهله اول در نظر داشتند تا در تهران به خاک سپرده شود، گفت: طی پیگیری های انجام شده و نظر و همراهی استاندار گیلان و پیگیری اداره کل ارشاد اسلامی گیلان اعلام آمادگی برای به خاک سپردن پیکر این هنرمند گیلانی در رشت اعلام شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه همه مدیران استانی و گیلانی همراه و هماهنگ برای انتقال پیکر این هنرمند گیلانی به رشت بودند، بیان کرد: همراهی بسیار خوب نماینده محترم ولی فقیه استان، مدیران ارشد استانی، شهری و همچنین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ابتهاج» در آغوش خاک مادری آرام می گیرد

«ابتهاج» در آغوش خاک مادری آرام می گیرد