مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 15:522022-08-12سياسي

پرتاب ماهواره خیام در راستای بی اثر کردن تحریم های دشمن است


تیزبینی مردم و سواد رسانه ای در برابر دست اندازی های دشمن بسیار مهم است زیرا دشمن به دنبال عوام زدگی و سطحی نگر کردن مردم است و از ظرفیت اعتقادی مردم سوء استفاده می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی ظهر امروز در خطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه که در مسجد جامع المهدی(عج) بیرجند برگزار شد اظهار داشت: تلاش دشمن فاصله انداختن بین امام و امت است تا حاکمیت الهی شکل نگیرد و دشمن به اهداف شوم خود برسد.

وی گفت: اگر تبعیت باشد، بی تردید حاکمیت اتفاق می افتد و عموم مردم برای مظلومیت ائمه اطهار(ع) گریه می کنند اما واجب تر این است که امام عصر(عج) بر جهل ما مردم گریه می کنند و رفع این جهل از اوجب واجبات است که اگر اتفاق افتاد حاکمیت الهی روی می دهد.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: این روزها را پیامبر اسلام(ص) می دیده است که بعد از 1400 سال قوم سلمان این نسخه طلایی را پیاده می کنند آن هم نه با امام معصوم بلکه با ولی امام معصوم که این پیوند ملت بصیر با ولی زمان بر کسی که آگاه باشد و انصاف داشته باشد، پوشیده نیست.

وی بیان کرد: 40 سال به رغم دشمنی ها و تلاش برای فاصله انداختن بین امام و مردم، برکات بزرگی را کسب کرده ایم که ادامه دارد و امروز شکر حضور در انقلاب اسلامی تکلیف همه ما است و مسیری است که باید بپیماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتاب ماهواره خیام در راستای بی اثر کردن تحریم های دشمن است

پرتاب ماهواره خیام در راستای بی اثر کردن تحریم های دشمن است