مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مرداد 1401 ساعت 18:172022-08-12سياسي

رییس جمهور: پیشرفت و اقتصاد را معطل اخم و لبخند دیگران نمی کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، آیت الله رییسی عصر امروز در نشست با خانواده شهدا، ایثارگران و نخبگان استان با اشاره به آیات الهی اظهار داشت: امروز مهمترین معروف در جامعه ما عدالت است، باید عدالت بر همه توسعه یافتگی های ما سایه بیفکند و با عدالت جامعه را پیش برد.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه همه برای پیشبرد جامعه در سایه عدالت باید تلاش کنیم، افزود: جوامع زیادی پیشرفته هستند اما توسعه یافته ترین جوامع در حوزه اقتصاد هستند در حالی که تمام نیاز انسان اقتصاد نیست و آنها در اخلاق کمیت شان لنگ است.

وی با بیان اینکه انسان به شرایط مادی نیاز دارد به اخلاق و معنویات هم نیاز دارد، عنوان کرد: زشت ترین و بدترین صفت به عنوان اخلاق در جوامع غربی بیان می شود.

  آیت الله رییسی با اشاره به اینکه معتقدیم جامعه باید در پرتوی عدالت پیشرفت کند و رهبری هم فرمودند و در بیانیه گام دوم انقلاب هم مهمترین مسئله عدالت است، گفت: محور کار در دولت هم عدالت است و مستند را امایس سرزمینی قرار داده ایم که کجا پیشرفت کرده و کجا دچار محرومیت تاریخی شده است.

وی با تأکید بر اینکه همه شهدا برای عدالت گام برداشتند و مسئله عدالت موضوع مهمی است، تصریح کرد: قانون عادلانه، مجریان عادلانه و داوری های عادلانه این امر با کمک مردم انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: پیشرفت و اقتصاد را معطل اخم و لبخند دیگران نمی کنیم

رییس جمهور: پیشرفت و اقتصاد را معطل اخم و لبخند دیگران نمی کنیم