مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 14:222022-08-13بين الملل

مقام اطلاعاتی سابق آمریکا خواستار اعدام ترامپ شد


مدیر پیشین دستگاه اطلاعاتی آمریکا پیشنهاد اعدام دونالد ترامپ رییس جمهور سابق این کشور به علت افشای اسناد هسته ای را بازتوییت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مایکل هایدن، مدیر پیشین دستگاه اطلاعاتی آمریکا پیشنهاد اعدام دونالد ترامپ رییس جمهور سابق این کشور به علت افشای اسناد هسته ای را بازتوییت کرد.

مدیر سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا بلافاصه یک توییت جنجال برانگیز درباره نام های تاریخی که به دلیل افشای اسناد محرمانه هسته ای برای کشور های خارجی اعدام شده بودند را بازنشر کرد.

این توییت که مایکل بشلوس مورخ و کارشناس شبکه ام سی ان بی سی نوشت فورا با انتقاد محافظه کاران مواجه شد.

محافظه کاران این توییت را پیشنهادی آشکار برای اعدام دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا دانستند، زیرا مستقیما پس از گزارش روزنامه واشنگتن پست منتشر شد.

این روزنامه در گزارشی نوشت پلیس فدرال آمریکا در جستجوی اسناد هسته ای محرمانه به خانه ترامپ در ایالت فلوریدای آمریکا یورش برده است.

بشلوس در این توییت زمینه تاریخی ای را ارائه کرد در خصوص کسانی که به طور غیرقانونی اطلاعات هسته ای را در اختیار داشتند و آن را به طرف های خارجی می دادند و در توییتر تصاویر دو نفر از این جاسوسان به نام های یولیسو و روزنبرگ منتشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام اطلاعاتی سابق آمریکا خواستار اعدام ترامپ شد

مقام اطلاعاتی سابق آمریکا خواستار اعدام ترامپ شد