مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 10:572022-08-15سياسي

تکمیل تصفیه خانه آب ورامین ضرورت منطقه است


امام جمعه موقت ورامین احداث و تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهری با توجه به تامین زمین و اقدامات انجام گرفته را یک ضرورت جدی دانست و از دولتمردان خصوصا استاندار تهران خواست تا در این پروژه بزرگ ملی کمک رسان مسؤولین باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین صبح امروز همزمان با دوشنبه های خدمت که با هماهنگی فرمانده بسیج ادارات از اداره آب ورامین بازدید کردند، اظهار کرد: تلاش ها و مدیریت های انجام گرفته در کمبود آب جای تقدیر دارد و اطلاع رسانی به موقع و تبلیغات مناسب الگوی مصرف می تواند  راه گشا باشد.

وی احداث و تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهری با توجه به تامین زمین و اقدامات انجام گرفته را یک ضرورت جدی دانست و از دولتمردان خصوصا استاندار تهران خواست تا در این پروژه بزرگ ملی کمک رسان مسؤولین باشند.

800 لیتر در ثانیه تولید آب در ورامین رمضان زاده رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان ورامین در این بازدید گفت: خوشبختانه با توجه به بارندگی های اخیر سد ماملو افزایش ظرفیت داشته است و خروجی ما نیز به سمت ورامین درصد خوبی را از این موهبت الهی بهره برده است.

وی در خصوص انشعابات غیر مجاز و آسیب های آن به آب و فاضلاب شهری و روستایی افزود: وجود انشعابات غیر مجاز که تعداد آن متاسفانه زیاد است بسیار ضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل تصفیه خانه آب ورامین ضرورت منطقه است

تکمیل تصفیه خانه آب ورامین ضرورت منطقه است