مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مرداد 1401 ساعت 13:172022-08-15اقتصادي

محرابیان: کنتور آب در حد نیاز تأمین نشده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر محرابیان در نشست خبری امروز دوشنبه 24 مرداد درباره علت شکست طرح های صرفه جویی آب اظهار کرد: وضعیت آب در کشور به میزان بارش ها، - وزیر نیرو از عدم تأمین کنتور آب برای مدیریت مصرف به میزان مورد نیاز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر محرابیان در نشست خبری امروز دوشنبه 24 مرداد درباره علت شکست طرح های صرفه جویی آب اظهار کرد: وضعیت آب در کشور به میزان بارش ها، شرایط اقلیمی، توانمندی و فناوری های در اختیار و از همه مهمتر همکاری سایر دستگاه هایی که خارج از توان وزارت نیرو هستند، بستگی دارد.

وی افزود: ایجاد تعادل بخشی و احیای منابع آب به همکاری و استفاده از ظرفیت مردم مرتبط است؛ یکی از دلایل شکست طرح های برقی و آبی کشور، عدم استفاده از ظرفیت های مردمی است …؛ مردم باید محور موفقیت ها و طرح های آب و برق باشند.

وزیر نیرو یادآور شد: اگر مردم به خوبی در این طرح توجیه شوند و ما نیز به نقد ها عمل کنیم، می تونیم شاهد آن باشیم تا تا حضور مردم، میزان موفقیت طرح های صرفه جویی در مصرف آب افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین دو مانع عمده در موفقیت طرح های صرفه جویی آبی داریم یکی لزوم استفاده از ظرفیت سایر دستگاه ها و دیگری عدم استفاده از همکاری مردم؛ این طرح ها نفعش به مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرابیان: کنتور آب در حد نیاز تأمین نشده

محرابیان: کنتور آب در حد نیاز تأمین نشده