مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 08:072022-08-16سياسي

اجرای طرح ساماندهی داوران قرآنی/ تشویق خیران به ترویج وقف قرآنی


رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اجرای طرح ساماندهی داوران قرآنی در کشور، گفت: با ترویج وقف قرآنی واقفان نیک اندیش شاهد گسترش و اشاعه بیشتر آیات قرآن در بین مردم هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آمل، حمید مجیدی مهر شب گذشته در آیین اختتامیه مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مجتمع فرهنگی و قرآنی بصیرت آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) این شهرستان، اظهار کرد: باید با توسعه و تبلیغ وقف قرآنی زمینه را برای برگزاری مسابقات قرآنی با کیفیت و کمیت بالا بیشتر از گذشته مهیا کنیم.

وی افزود: با ترویج وقف قرآنی واقفان نیک اندیش در برگزاری مسابقات اهتمام می ورزند و قرآن کریم بهتر و بیشتر در بین مردم ترویج می یابد.

رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه باید مسابقات قرآنی و فعالیت های قرآن در آستان مقدس امامزادگان برپا شود، تصریح کرد: با برگزاری رویدادهای قرآنی در امامزادگان مردم را بیشتر به شرکت در فعالیت های قرانی سوق داده و تشویق می کنیم.

وی با اعلام اینکه 74 درصد از وقف ها برای سیدالشهدا(ع) و برگزاری مراسم و خرج دادن برای امام حسین(ع) است که فقط باید براساس نیت واقفان در این بخش هزینه شود، یادآور شد: چرخ رقابت های قرآنی به همت واقفان نیک اندیش می چرخد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ساماندهی داوران قرآنی/ تشویق خیران به ترویج وقف قرآنی

اجرای طرح ساماندهی داوران قرآنی/ تشویق خیران به ترویج وقف قرآنی