مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 13:122022-08-16حوادث

رهایی گروگانگیران33 و25 ساله پس از19 روز اسارت در دلگان


جانشین فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت؛ با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان وشهرستان دلگان، دو جوان 33 و 25 ساله پس از 19 روز اسارت از چنگال گروگانگیران آزاد شدند - مرتضی جوکار امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در تاریخ سوم مردادماه سال جاری در پی گزارش یک فقره سرقت مسلحانه کامیون باری و گروگان گیری راننده و کمک راننده،در یکی از محلات شهرستان دلگان ، تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی استان وشهرستان وارد عمل شدند.

  این مقام انتظامی عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی محل نگهداری وی و دستگیری عاملان این اقدام آغاز کردند.

  وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل و بررسی اظهارات و شاهدان عینی، مشخص شد،خودروی کامیون اسکانیا تریلی حاوی کود مرغ به سمت شهرستان ایرانشهر در حال حرکت بوده که درمحور مواصلاتی شهرستان ایرانشهر توسط افراد ناشناس مسلح سرقت و به مکان نامعلومی منتقل شد.

  جانشین انتظامی پلیس استان تصریح کرد؛ برابر بررسی و تحقیقات پلیسی و اطلاع واصله از منابع و مخبرین محلی مشخص شد خودروی ربوده شده دریکی از روستا های حوزه پاسگاه چاه علی شهرستان دلگان رویت و پس از هماهنگی صورت گرفته با مراجع قضایی و در یک عملیات پلیسی خودروسرقتی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی گروگانگیران33 و25 ساله پس از19 روز اسارت در دلگان

رهایی گروگانگیران33 و25 ساله پس از19 روز اسارت در دلگان