مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 14:272022-08-16سياسي

رونمایی از 12 محصول دانش بنیان در یزد با حضور سورنا ستاری


با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، 12 محصول ایران ساخت شرکت های دانش بنیان و خلاق مستقر در پارک علم و فناوری یزد رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با حضور در پارک علم و فناوری یزد، ضمن بازدید از نمایشگاه دستاوردهای ایران ساخت 15 شرکت مکانیک، مکاالکترونیک، پدافند هوایی، هوش مصنوعی شیمی و حوزه های دیگر بود.

دستگاه جوش با سوخت آب، دبی سنجی شبکه فاضلاب، دستگاه های عیب یاب و درجه بندی کاشی دستگاه تشخیص سایز و قوس کاشی، کربومور نوعی پودر بند آورنده خون، ایزوناناییک اسید، ضدعفونی کننده های نوین زیست سازگار با گرید غذایی، ژل ها و کرم های آرایشی و بهداشتی بر پایه ی لیپوزوم، خشک کن سریع، تولید کیسه نمک احیاکننده رزین و فرآیندهای تبادل یونی، دستگاه کارت خوان سامانه سوخت، درایور روشنایی شهری و چادر اصلاح سطح شده با نانو سامانه فایتو زوم محصولات رونمایی شده است.

افتتاح ساختمان های خدمات فناوری دانشگاه یزد معاون علمی و فناوری رییس جمهوری ساختمان خدمات فناوری و فناوری شماره 3 را افتتاح و با جمعی از فناوران مستقر در واحدهای این مجموعه در نمایشگاهی که در فضای کار اشتراکی ایجاد شده بود گفت وگو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 12 محصول دانش بنیان در یزد با حضور سورنا ستاری

رونمایی از 12 محصول دانش بنیان در یزد با حضور سورنا ستاری