مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 17:022022-08-16اقتصادي

کارت به کارت یا برداشت مستقیم؛ شما چطور راحتی؟


بیش از 3 میلیارد تراکنش فقط در یک ماه! این عدد تقریبا متوسط میزان تراکنش های الکترونیک در فضای اقتصادی ایران است؛ آماری که هر ماه توسط شرکت شاپرک به صورت رسمی منتشر می شود و تصویری از فضای اقتصادی ایران را ترسیم می کند.

اگر ده سال پیش به بازاری ها و برخی فعالان اقتصادی سنتی می گفتید که آینده اقتصاد ایران و جهان حرکت روی موج اقتصاد دیجیتال است و ابزارهای الکترونیک قرار است کارها را برای شما راحت کند، یا باور نمی کردند یا به آن بی اعتماد بودند و می ترسیدند.

اما همان طور که ذات این عرصه از تکنولوژی ایجاب می کند،  پرداخت الکترونیک به سرعت رواج یافت و همه را هم با خود همراه کرد.

امروز کمتر کسی علاقه دارد حتی پول تاکسی را نقدی پرداخت کند و همه به ابزارهای الکترونیکی متصل هستند تا پرداخت ها را بی دردسر انجام دهند.

در این گزارش می خواهیم به این موضوع بپردازیم که پرداخت الکترونیکی چیست؟ و سپس نگاهی داشته باشیم به همه روش های پرداخت الکترونیک.

بازار پرداخت های الکترونیکی چگونه داغ شد؟ چه اتفاقی افتاد که روش های سنتی و ریشه دار متداول در اقتصاد ایران هم پای روندهای جهانی مدرن شد؟ دیگر کمتر کسی پول نقد با خودش حمل می کند و از پرداخت بابت خرید نان سنگک تا معامله های میلیاردی مسکن بر بستر دیجیتال انجام می شود؟ اولین و مهم ترینش راحتی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت به کارت یا برداشت مستقیم؛ شما چطور راحتی؟

کارت به کارت یا برداشت مستقیم؛ شما چطور راحتی؟