مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 07:022022-08-17ورزشي

چراغی که به خانه روا نیست!


بودجه های میلیاردی حوزه فرهنگ که باید صرف رفع محرومیت و ایجاد زیرساخت در شهرهای آبادان و خرمشهر شود، توسط تیم صنعت نفت حیف و میل می شود.

- علی دایلی در یادداشتی نوشت؛ به دنبال ایجاد سلسله مشاجراتی که در چند سال اخیر در محافل ورزشی مبنی بر دریافتی های باشگاه صنعت نفت آبادان برای حضور در لیگ برتر از محل اعتبارات فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند ایجاد شده بود، این موضوع اهالی ورزش را به واکنش واداشته است.

قشری که در انتظار سرانه هایی به سر می برد تا بتواند بخشی از برنامه های خود را مبنی بر انجام مسابقات، تأمین نیازها، تجهیز اماکن و اعزام به رقابت های فرا سرزمینی، پوشش دهد.

بر اساس اعلام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند مبنی بر تخصیص 15 میلیارد از بودجه 44 میلیاردی حیطه فرهنگ منطقه برای حمایت از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در رقابت های لیگ برتر، واکنش هایی را به دنبال داشته که مستلزم واکاوی و آسیب شناسی این موضوع است.

منطقه آزاد اروند متشکل از دو شهر آبادان و خرمشهر است و برای انبوه برنامه های حوزه فرهنگی در این دو شهر که بالغ بر 500 هزار نفر را شامل می شود، تنها 44 میلیارد تومان برای سال 1401 است که باید در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری به برنامه های این حوزه تخصیص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغی که به خانه روا نیست!

چراغی که به خانه روا نیست!