مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 11:572022-08-17سياسي

اعطای تسهیلات توانمندسازی بانوان در حوزه محیط زیست با رویکرد معیشت پایدار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، نجمه کمالی در این باره گفت: با عنایت به تاکید معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور مبنی بر اقدام جدی در حوزه کار آفرینی بانوان و حمایت از آنان و .

- مشاور امور بانوان و خانواده سازمان حفاظت محیط زیست از پرداخت تسهیلات توسط صندوق ملی محیط زیست به بانوان توانمند در حوزه محیط زیست با معیشت پایدار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، نجمه کمالی در این باره گفت: با عنایت به تاکید معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور مبنی بر اقدام جدی در حوزه کار آفرینی بانوان و حمایت از آنان و همچنین عضویت در کارگروه کسب و کار پایدار و اینکه بسیاری از مشاغل دوستدار محیط زیست با زندگی مردم در روستا ها و مشاغل کشاورزی و دامداری و حفاظت و بهره برداری پایدار از طبیعت ارتباط دارد، بهترین فرصت است، تا مردم در زمینه حفاظت و بهره وری پایدار اکوسیستم، مشارکت داده شوند.

وی اظهار داشت: از این رو اختصاص اعتبار برای توسعه کسب و کار های کوچک در راستای حفاظت از اکوسیستم های طبیعی ضرورت دارد و سبب خواهد شد علاوه بر افزایش سطح معیشت جوامع محلی وروستاییان، صیانت از محیط زیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات توانمندسازی بانوان در حوزه محیط زیست با رویکرد معیشت پایدار

اعطای تسهیلات توانمندسازی بانوان در حوزه محیط زیست با رویکرد معیشت پایدار