مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 12:272022-08-17سياسي

برگزاری مراسم یادواره بانوان شهیده در بخش های مرکزی و خلجستان


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم از شناسایی 130 بانوی شهیده قم و تلاش برای رفع مشکلات خانواده های آنان خبرداد و گفت: دو یادواره برای زنان شهیده در بخش مرکزی و یک یادواره دیگر در بخش خلجستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، زینب عبداللهی ظهر امروز چهارشنبه 26 مردادماه در نشست مشاورین امور بانوان و خانواده دستگاه های اجرایی که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه آمار دقیق زنان شهیده استان بررسی شده است، اظهار کرد: در استان قم 130 بانوی شهیده داریم که در دوران دفاع مقدس جان خود را ایثار کرده اند.

وی با بیان اینکه مشکلات 62 خانواده این زنان شهیده مورد بررسی قرار گرفت، عنوان کرد: برای رفع این مشکلات، تقسیم بندی وظایف میان دستگاه ها انجام شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم با اشاره به برگزاری نخستین یادواره زنان شهیده در بخش کهک، مطرح کرد: دو یادواره با این موضوع در بخش مرکزی و یک یادواره دیگر نیز در بخش خلجستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بیش از یک دهه است که دغدغه جمعیت را دارند، خاطرنشان کرد: اخیرا مقام معظم رهبری عنوان آینده هولناک را برای موضوع جمعیت بیان کرده اند که تمام فعالان این حوزه را به تامل و تفکر می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم یادواره بانوان شهیده در بخش های مرکزی و خلجستان

برگزاری مراسم یادواره بانوان شهیده در بخش های مرکزی و خلجستان