مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 17:422022-08-17سياسي

محدودیت تیک تاک برای اینفلوئنسرها در آستانه انتخابات میان دوره ای آمریکا


تیک تاک اعلام کرد که در آستانه انتخابات میان دوره ای آمریکا از ارسال و انتشار پیام های سیاسی توسط اینفلوئنسرها جلوگیری خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، تیک تاک روز چهارشنبه گفت که این پلتفرم برای جلوگیری از ارسال پیام های سیاسی پولی توسط تولیدکنندگان محتوا در آستانه انتخابات میان دوره ای آمریکا، تلاش خواهد کرد.

منتقدان و قانون گذاران، تیک تاک و شبکه های اجتماعی رقیب از جمله متا و توییتر را به کم کاری برای جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست سیاسی و محتوای تفرقه انگیز در برنامه هایشان متهم می کنند.

در حالی که تیک تاک تبلیغات سیاسی پولی را از سال 2019 ممنوع کرده، استراتژیست های کمپین با پرداخت پول به اینفلوئنسرها برای ترویج مسائل سیاسی، این ممنوعیت را دور زده اند.

اریک هان، رییس ایمنی تیک تاک در ایالات متحده گفت: این شرکت با برگزاری جلسات توجیهی با سازندگان و آژانس های استعدادیابی به دنبال این است که این خلأ را پرکند تا به آنها یادآوری کند که ارسال محتوای سیاسی پولی برخلاف سیاست های تیک تاک است.

او افزود که تیم های داخلی، از جمله آن هایی که روی اعتماد و ایمنی کار می کنند، روی علائمی مبنی بر اینکه سازندگان برای ارسال محتوای سیاسی پول دریافت می کنند، نظارت خواهند کرد و شرکت همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت تیک تاک برای اینفلوئنسرها در آستانه انتخابات میان دوره ای آمریکا

محدودیت تیک تاک برای اینفلوئنسرها در آستانه انتخابات میان دوره ای آمریکا