مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 21:172022-08-17ورزشي

«علی کریمی» و «عالِمی را که گفت باشد و بس»!


این گونه نباشد که مردم تصور کنند تأکید و توصیه به تقوا و رفتار سنجیده، تنها لقلقه زبان برخی عالمان دینی است و شعر سعدی را به یادشان بیاورد که: - عالِمی را که گفت باشد و بس/ هر چه گوید نگیرد اندر کس    عصر ایران؛ محمدباقر محسنی ساروی- در روزهای اخیر ویدیویی از حجت الاسلام حامد رضا معاونیان از وعاظ تهران در شبکه های اجتماعی وایرال شد که در انتقاد به اظهارنظری از علی کریمی ملی پوش اسبق کشور، درخصوص نذری طرح شد اما بازخورد آن قدری عجیب بود و به جای آن که افکار عمومی از اسطوره فوتبال کشور دلخور شود، از ادبیات فردی متحیر ماند که استاد حوزه است و لباس تبلیغ دین پیامبر اسلام(ص) را بر تن دارد.

   نقطه آغاز این داستان، استوری علی کریمی در صفحه اینستاگرامش برای نذری دادن در ماه محرم بود که نوشت: میلیاردها تومان خرج می کنیم نذری بدهیم و در پایان… آرزوی شفای بیماری را داریم که برای نداشتن پول می میرد.

     البته ضمن این که بخشی از دغدغه علی کریمی درست است و بسیاری از بزرگان نیز به این موضوع، پرداختند اما به فرض توهین علی کریمی به فرهنگ نذری نیز می شد با زبانی اخلاقمدارانه و نه با فحش و هتاکی، به وی پاسخ داد.

افزون بر آن اگر فردی عادی یا یک مداح که شاید چندان از جایگاه مهم اخلاق در شریعت محمد(ص) آگاهی نداشته باشد، در پاسخ به علی کریمی چنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«علی کریمی» و «عالِمی را که گفت باشد و بس»!

«علی کریمی» و «عالِمی را که گفت باشد و بس»!