مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 12:172022-08-18اقتصادي

تامین برق پایدار واحدهای صنعتی خرد در سال جاری


یک فعال صنعتی با بیان اینکه قطعی برق صنایع مشکلات زیادی را نظیر بیکاری کارگران تا تعطیلی کارگاه ایجاد می کند، گفت: امسال بر خلاف سنوات گذشته، - آیت الله غفاری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به شرایط تامین برق اظهار داشت: فعالیت کارگاهی ما در حوزه وسایل سرمایشی است، تقریبا همه فعالیت های ما به برق وابسته است و اگر این حامل انرژی را نداشته باشیم فعالیت و کسب و کارمان به طور کامل متوقف می شود.

وی افزود: سال گذشته تقریبا هفته ای دو روز پس از اطلاع رسانی از طریق پیامک برق کارگاه را قطع می کردند و در روزهای باقیمانده نیز بدون هیچ اعلامی به ناگهان شاهد قطعی برق بودیم و از اوایل مرداد به طور مستمر دو تا سه هفته برق ما قطع بود که ضرر و زیان زیادی هم وارد می کرد.

به گفته این فعال صنعتی قطعی برق مشکلات زیادی برای کارگاه های صنعتی ایجاد می کند، از بیکاری کارگران تا تعطیلی کارگاه و سررسید شدن چک های فعالان صنعتی، ضمن آنکه سفارش مردم هم روی زمین می ماند و بدین ترتیب عملا فعالیت صنعتی مختل می شود.

این فعال صنعتی اضافه کرد:  گردش مالی کارگاه کوچکی نظیر همین کارگاه ما، ماهانه حدود 1.

5 میلیارد تومان است حال اگر یک ماه قطعی برق رخ دهد، زیان هنگفتی به کارگاه و کارگر وارد می شود همچنین سفارش مشتری تولید نمی شود که آن همبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین برق پایدار واحدهای صنعتی خرد در سال جاری

تامین برق پایدار واحدهای صنعتی خرد در سال جاری