مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 12:472022-08-18فرهنگي

انتخاب اعضاء کمیته انتخاب نماینده ایران در اسکار در چه مرحله ای است


درحالی که 3 روز از زمان معرفی هیئت انتخاب فیلم ایرانی به آکادمی اسکار گذشته است، گمانه زنی های متفاوتی دررابطه با این کمیته و روند ارسال نماینده ایران به آکادمی اسکار می شود.

- خبرگزاری فارس-گروه سینما: معرفی کمیته انتخاب نماینده ایران در آکادمی اسکار و همچنین گمانه زنی در رابطه با این انتخاب احتمالی این کمیته برای ارسال به اکادمی اسکار یکی از مباحث داغ این روز ها در فضای سینما است.

در میان اخبار گمانه زنی هایی از احتمال انصراف ایران از این رویداد سینمایی گرفته تا معرفی نماینده احتمالی ایران در اسکار 2023  وجود دارد و حتی گاهی این آثار نیز با یکدیگر اختلاف فراوان دارند.

شاید اسکار برای فیلم سازان و حتی علاقه مندان به حوزه سینما به مثابه یک جام جهانی در حوزه هنر باشد، فستیوالی که تمامی کشورهای دارای سینمای شاخص در هر دوره دغدغه شرکت در آن را دارند.

ایران هم از این موضوع مستثنی نبوده و چالش هایی را از ابتدا و برای معرفی کمیته انتخاب نماینده ایران در این آکادمی گذرانده است.

چالش هایی که از ابتدا و با حدسیات رسانه ها مبنی بر تلاش معاونت امور بین الملل بنیاد سینمایی فارابی برای تمدید مهلت اعلام لیست اعضا این کمیته بود.

حال بعد از گذشت سه روز از این مهلت برخی از خبرگزاری ها لیست افراد پیشنهادی خانه سینما برای عضویت در این کمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب اعضاء کمیته انتخاب نماینده ایران در اسکار در چه مرحله ای است

انتخاب اعضاء کمیته انتخاب نماینده ایران در اسکار در چه مرحله ای است