مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 15:022022-08-18ورزشي

هیأتی ها، علی کریمی را برای شرکت در یک اردوی جهادی دعوت کردند+ نامه


اعضای هیأت و گروه جهادی نورالرضا(ع) از علی کریمی فوتبالیست و ملی پوش اسبق کشورمان که در دهه اول ماه محرم نسبت به مجالس عزاداری و نذری دادن برای سیدالشهدا موضع گرفته بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، اعضای هیأت و گروه جهادی نورالرضا(ع) از علی کریمی فوتبالیست و ملی پوش اسبق کشورمان که پیش تر در دهه اول ماه محرم موضعی نسبت به مجالس عزاداری و نذری دادن برای سیدالشهدا(ع) اتخاذ کرده بود، برای شرکت در یک اردوی جهادی به منظور کمک به نیازمندان دعوت کردند.

در متن نامه این گروه جهادی آمده است: جناب آقای علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران سلام علیکم اخیرا! اظهارنظرهایی از جانب شما در صفحه شخصی حضرتعالی مشاهده کردیم که آن چنان که باید و شاید شایسته نبود.

در این اظهارنظرها نگاه غلطی حاکم بود که نشان می داد جناب عالی به خوبی به اثرات هیأت ها و توسل به خوبان عالم یعنی ائمه معصومین علیهم السلام و خاصه امام حسین علیه السلام واقف نیستید و از برکات آن اطلاع کافی ندارید.

شایسته است در جریان باشید هیأت های عزادارای یکی از مهم ترین گروه های اجتماعی در کشور هستند که دستگیر فقرا و محرومان این سرزمین هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأتی ها، علی کریمی را برای شرکت در یک اردوی جهادی دعوت کردند+ نامه

هیأتی ها، علی کریمی را برای شرکت در یک اردوی جهادی دعوت کردند+ نامه