مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 13:022022-08-19سياسي

دولت به مشکلات معیشتی مردم توجه کند


دولت باید به مشکلات معیشتی مردم توجه کند و تلاش کند گرانی ها برداشته شود چون گروه هایی از مردم به سختی زندگی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام حسن منتظری امروز در خطبه های نماز جمعه شهر انار با گرامیداشت شهادت امام سجاد(ع) اظهار کرد: مهمترین تلاش امام سجاد علیه السلام گسترش اخلاق و معنویت در جامعه بود چون اگر در جامعه آن روز انحطاط و فساد اخلاقی نبود،  فاجعه کربلا به وجود نمی آمد.

جذابیت مساجد برای استقبال جوانان و نوجوانان بیشتر شود وی جذابیت مساجد را بسیار مهم دانست و  گفت: اگر خانواده ها در اداره امور مساجد مشارکت داشته و توجه به بهداشت و نظافت مساجد شود و با داشتن برنامه به کودکان و نوجوانان و جوانان توجه ویژه ای بشود، قطعا مساجد جذابیت بیشتری خواهند داشت.

 منتظری با اشاره به برجام، تصریح کرد: آمریکا و اروپا پیش از هر چیز نیاز به این توافق دارند و مانع بزرگ آنها این است که باید در برابر ملت بزرگ ایران تمکین کنند و ضمانت کتبی به جمهوری اسلامی ایران بدهند.

مشکل جاده کوهبنان برطرف شود حجت الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: در سال 1348 در چنین روزی مسجدالاقصی توسط صهیونیست ها به آتش کشیده شده که به عنوان روز مسجد نام گذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به مشکلات معیشتی مردم توجه کند

دولت به مشکلات معیشتی مردم توجه کند