مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 14:522022-08-19سياسي

فضای مجازی ریسمانی برای رسیدن به منافع شخصی نیست


فضای مجازی ریسمانی برای رسیدن به امام جمعه پلدختر گفت: فضای مجازی ریسمانی برای رسیدن به امیال و منافع شخصی ، گروهی و حزبی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، اظهار کرد: 29 مرداد ماه روز بین المللی دنیای مجازی است که این روز را به نمی پذیرد.

موسوی یادآورشد: فضای مجازی برای آن است که اطلاع رسانی لحظه  به لحظه برای مردم ایجاد شود، نه این که در برهه ای از زمان برای تضعیف مسئولان و مدیران نظام و دولت انقلابی آن را به کار گیریم که این کار خواسته دشمن است.

وی افزود: این که فضای مجازی را محلی برای انتقام از دولت ها، احزاب وگروه ها بکار گیریم در تکمیل پازل دشمن کمک کار آنها هستیم.

امام جمعه پل دخترگفت:تقوای رسانه ای حائز اهمیت است و یقین داشته باشیم که فردا قیامت در این رابطه از ما سوال می شود.

وی افزود: به همه تلاش گران فضای مجازی در شهرستان پل دختر به ویژه خبرنگاران که تلاش می کنند و هفته گذشته نیز روز آنها بود را مجدد تبریک می گوییم و از تلاش بی وقفه آنها در اطلاع رسانی صحیح به جامعه قدردانی می کنم.

موسوی با تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنرو شهدای دولت  یادآور شد:به طور قطع در هفته دولت که پیش رو داریم فرماندار انقلابی شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی ریسمانی برای رسیدن به منافع شخصی نیست

فضای مجازی ریسمانی برای رسیدن به منافع شخصی نیست