مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مرداد 1401 ساعت 15:272022-08-19سياسي

دولتمردان با اعلام عملکرد خود باعث امید در جامعه شوند


دولتمردان با استفاده از ظرفیت هفته دولت و اعلام خدمات ارائه شده، سبب امید در جامعه شوند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرخمیر، حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر، در خطبه های نماز جمعهامروز که در مسجد جامع فاطمه زهرا (س) برگزار شد، اظهار داشت: مهمترین کار کرد تقوا، حلاوت و شیرینی بندگی خدا است.

وی با اشاره به دوم شهریور آغاز  هفته دولت، عنوان کرد: این هفته باید دولتمردان با ارائه عملکرد های دولت سبب امیدواری مردم شوند.

خطیب جمعه شهرستان خمیر گفت: زیاده خواهی غرب موجب توقف فرایند توافق هسته ای در حال حاضر است و حق (ع)گفت: دوران امامت امام سجاد (ع) فضای رعب و وحشت برای تحکیم حکومت فساد یزید و از طرفی ضعف در ایمان و اختلال اعتقادی شدید در میان عامه مردم بود و تلاش اصلی امام سجاد (ع) معطوف به رشد اخلاق و معنویت مردم شد.

امام جمعه شهرستان بندر خمیر ابراز کرد: حکم تاریخی حضرت امام (ره) در برخورد با کار تشکیلاتی بر علیه خدا و پیامبران و  اسلام است و مسلمانان نباید نسبت به اهانت دشمنان دین خدا به اسلام و ارزش ها و باورهای اسلامی، سکوت کنند.

حجت الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: مسجد تراز اسلامی برای تربیت و جذب مردم، سند چشم انداز و افق هوشمندانه ای دارد که باید با جدیت برای تحقق آن تلاش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولتمردان با اعلام عملکرد خود باعث امید در جامعه شوند

دولتمردان با اعلام عملکرد خود باعث امید در جامعه شوند