مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 07:222022-08-20سياسي

برپایی 3000 موکب در داخل و خارج از مرز/ سرمایه موکب داری «اعتماد مردم» است


معاون فرهنگی ستاد توسعه و باز سازی عتبات عالیات کشور و دبیر ستاد مرکزی اربعین گفت: با برنامه ریزی هایی که در کمیته مشارکت مردمی صورت گرفت، بنا شد در ایام اربعین 3 هزار موکب در داخل و خارج از مرز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، یوسف افضلی اظهار کرد: امسال نسبت به سنوات گذشته اربعین خاص تری را داریم چرا که مسئولیت اسکان و تغذیه را نیز برعهده داریم.

  وی افزود: برداشتن محدودیت ها بعد از دوسال و عطش مردم برای حضور در اربعین و از طرفی ارزان بودن این سفر نسبت به سفرهای خارج از کشور یک فرصت طلایی است برای کسانی که می خواهند خارج از کشور بروند و از این رو اهمیت این سفر بالاتر می رود.

دبیر ستاد مرکزی اربعین تصریح کرد: حضور پر شور مردم وظیفه سنگین به عهده کمیته اسکان می گذارد و از طرفی به واسطه محدودیت های دو ساله و وقفه ای که ایجاد شد  امکانات موکب داران به روز نیست.

معاون فرهنگی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور عنوان کرد: با برنامه ریزی هایی که در کمیته مشارکت مردمی صورت گرفت، بنا شد در ایام اربعین 3 هزار موکب در داخل و خارج از مرز، تعبیه و به خدمات رسانی بپردازند.

 افضلی خاطرنشان کرد: میزبان اصلی اربعین مردم عراق هستند که البته ما نیز باید ظرفیت های خود را برای خدمت به دستگاه اباعبدالله پای کار بیاوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 3000 موکب در داخل و خارج از مرز/ سرمایه موکب داری «اعتماد مردم» است

برپایی 3000 موکب در داخل و خارج از مرز/ سرمایه موکب داری «اعتماد مردم» است