مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 08:122022-08-20فرهنگي

ماجرای فرهنگسرای شهرداری قشم چیست؟/ از خبر تعطیلی تا نوید افتتاح!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، فرهنگسرای شهرداری قشم سال های سال است که میزبان فعالیت های فرهنگی و هنری شهر قشم است که در محله آل کمال واقع شده است.

کارشناس فرهنگی شهرداری و یکی از مدرسین دوره های این فرهنگسرا گفت: این فرهنگسرا از سال 87 در محله آل کمال راه اندازی شد و کلاس های مختلف خیاطی، کامپیوتر و دوره های مهارتی کارآفرینی در آن به اجرا در می آمد.

جمیله وثوق بیان کرد: برخی از مردم مراجعاتی داشته اند که چون سالیان سال است از همان مراکز خدمات دریافت می کنند، علاقمندند همچنان از مرکز آل کمال بهره بگیرند و این درحالیست که محل جدید در شهرداری قشم مهیای تمامی دوره های یادشده خواهد بود.

وی اظهار داشت: برخی افراد به دلیل نزدیکی این مکان به شهرداری تمایل ندارند در آن مرکز حضور یابند.

شهردار قشم در خصوص این موضوع گفت: این ساختمان چندین سال به صورت کرایه در اختیار شهرداری قشم بوده که در این سال ها تلاش شده بود به دلیل کمبود فضاهای فرهنگی، این خلا جبران شود.

    میرداد میردادی بیان کرد: با بهره برداری از ساختمان جدید شهرداری با اعتباری بالغ بر 47 میلیارد ریال در سال گذشته و امسال، فرهنگسرای قشم به مکان سابق شهرداری منتقل شد و با صرف اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال واقع در روبروی این اداره آماده بهره برداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای فرهنگسرای شهرداری قشم چیست؟/ از خبر تعطیلی تا نوید افتتاح!

ماجرای فرهنگسرای شهرداری قشم چیست؟/ از خبر تعطیلی تا نوید افتتاح!