مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 12:222022-08-20اقتصادي

6 هزار میلیارد تومان از اموال متهمان پولشویی در گلستان توقیف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلستان، حیدر آسیابی رییس کل دادگستری گلستان در جمع خبرنگاران گفت: اموال متهمان پرونده پولشویی به ارزش 6 هزار میلیارد تومان در استان با همکاری دادگستری و سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات گلستان شناسایی و توقیف شد.

وی افزود: املاک، شمش طلا، کد های بورسی، خودرو های سنگین و دو کارخانه مربوط به متهمان که همگی حاصل از جرم بود، از جمله اموال شناسایی و توقیف شده در استان است.

آسیابی گفت: 30 متهم این پرونده با برداشت هزار و 650 میلیارد تومان در قالب 2 هزار و 350 حساب بانکی از منابع بانک مرکزی، به اخلال عمده در نظام پولی و بانکی کشور متهم شده اند.

این مقام ارشد قوه قضاییه در گلستان گفت: این پرونده به دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده اخلال گران نظام اقتصادی مستقر در استان گلستان، ارجاع و پس از بررسی با نظر قضات این دادگاه برای تکمیل تحقیقات و رفع نقص به دادسرای گرگان ارجاع شد.

آسیابی ادامه داد: رسیدگی این پرونده پس از رفع نقص، در دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده اخلال گران نظام اقتصادی مستقر در استان گلستان آغاز خواهد شد.

رییس کل دادگستری گلستان افزود:در خلال رسیدگی به این پرونده ی 30 هزار صفحه ای، 285 نفر به دادسرا احضار و از آنان بازجویی و تحقیق شد و چند هیئت کارشناسی هم، بررسی ها برای کشف وسعت تخلفات ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 هزار میلیارد تومان از اموال متهمان پولشویی در گلستان توقیف شد

6 هزار میلیارد تومان از اموال متهمان پولشویی در گلستان توقیف شد