مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مرداد 1401 ساعت 14:422022-08-20سياسي

مساجد محلی امن و قابل اتکا برای مستضعفان باشد


رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: مساجد باید محلی امن و قابل اتکا برای مستضعفان باشد، مبارزه با شرک و کفر تا زمان از بین بردن آن ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک حجت الاسلام محمد قمی ظهر امروز شنبه در همایش روز جهانی مساجد در مصلی اراک، اظهار کرد: مساجد باید به منظور کمک به ترویج اشاعه فرهنگ معنوی به پایگاه های جهاد تبیین تبدیل شوند.

وی افزود: مساجد در گام دوم انقلاب تبدیل به عنوان پایگاه های جهانی اندیشه های توحیدی می شوند؛ در همین راستا فعالان و بچه های مساجد باید با تلاش و کمک همدیگر کارهای بر زمین مانده را به سرانجام برسانند.

رییس روحانیون برای کمک رسانی به مردم و افراد جامعه مساجد را پایگاه سلامت کردند و در این راستا خدمات ارزشمندی ارائه دادند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نیز گفت: نام گذاری یک روز با نام روز مساجد نشان از جایگاه بالا و اهمیت نقش آن در انقلاب دارد، این روز فرصتی را فراهم کرده تا به منزلت آن بپردازیم.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی با بیان اینکه انقلاب بر پایه مسجد محوری شکل گرفت ادامه داد: مساجد پایگاه وحدت و انسجام جامعه اسلامی است؛ کامل ترین مکان مذهبی در اسلام و مقدس ترین مراکز دینی در جهان مساجد هستند، حفظ این سنگر توطئه های دشمنان را خنثی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد محلی امن و قابل اتکا برای مستضعفان باشد

مساجد محلی امن و قابل اتکا برای مستضعفان باشد