موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 08:322022-08-21ورزشي

مدیریت شهری کرج در حوزه تعاملی رسانه ها وخبرنگاران را رتبه بندی کند


رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به رسالت خبرنگاران در انعکاس اخبار، گفت: انتظار می رود مدیریت شهری رسانه های فعال این حوزه را در راستای تعامل و حمایت از این قشر رتبه بندی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام علیرضا سعیدی، عضو شورای شهر کرج، شامگاه شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه مدیریت شهری کرج با حضور اعضای شورای شهر، شهردار، مدیران شهری و استانی برگزار شد، گفت: نقطه ایده آل خبرنگار و رسانه صدق خبری و مخبری است و این امر اعتماد مردم را بالا می برد که البته منابع خبری نیز باید این چارچوب را رعایت کنند.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: به نظر می رسد حوزه رسانه نیازمند ارتقا و آموزش جدی است و اساتیدی که اهل قلم، بیان و فن در حوزه رسانه هستند، خبرنگاران را مسلح به سلاح روز نمایند.

سعیدی بر ضرورت رعایت صدق خبری تاکید کرد و افزود: انتظار می رود مدیریت شهری کرج در حوزه تعاملی رسانه ها وخبرنگاران رتبه بندی کند.

وی یادآور شد: اهالی رسانه با تبیین صحیح ابعاد مختلف برنامه ها و اقدامات شهرداری و شوراها؛ سطح اعتماد مردم به عنوان سرمایه اجتماعی را ارتقاء دهند و زمینه را برای مسؤولیت پذیری و مشارکت واقعی مردم مهیا نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری کرج در حوزه تعاملی رسانه ها وخبرنگاران را رتبه بندی کند

مدیریت شهری کرج در حوزه تعاملی رسانه ها وخبرنگاران را رتبه بندی کند