مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 09:372022-08-21بين الملل

آمریکا ظرفیت لازم در حمایت از اسراییل را ندارد و این رژیم در حال نابودی است


مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ارتش گفت: آمریکا در دوران افول خود، ظرفیت های لازم در حمایت از رژیم جعلی صهیونیستی را ندارد و این رژیم به مرور در حال اضمحلال و نابودی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ حاتمی، مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور و نظام سلطه است به گونه ای که برنامه ها و سناریوهای آمریکا را به هم ریخته است.

بی تردید منطقه غرب آسیا، از مهم ترین مناطقی است که تمرکز و توجه بسیاری از بازیگران بین المللی را به خود معطوف کرده و موقعیت ژئوپلیتیک، ژئواستراتژیک، ذخایر عظیم انرژی، از مهم ترین عواملی است که باعث اهمیت مضاعف این منطقه شده و هرکدام از بازیگران و سازما ن های بین المللی، منطقه ای و فرامنطقه ای، برای توسعه نفوذ و حضور در خاورمیانه به رقابت می پردازند.

امیر حاتمی افزود: این بازیگران درصدد دستیابی به منافع و اهداف خاص خود در منطقه هستند و آمریکایی ها به عنوان مهمترین بازیگر فرامنطقه ای دخیل در معادلات سیاسی، امنیتی و افتصادی این منطقه همیشه  با دخالت در امور داخلی کشورها، سعی در پیاده سازی سناریوهای استعماری و منفعت خواهانه خود برای غارت ثروت ملی کشورها دارند.

مشاور فرمانده معظم کل قوا، موقعیت ژئوپلیتیک، ژئواستراتژیک، ذخایر انرژی، دسترسی و تسلط بر خلیج فارس، دریای عمان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا ظرفیت لازم در حمایت از اسراییل را ندارد و این رژیم در حال نابودی است

آمریکا ظرفیت لازم در حمایت از اسراییل را ندارد و این رژیم در حال نابودی است