مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 09:522022-08-21سياسي

ساماندهی 52 موکب خراسان جنوبی برای خدمت به زائران اربعین


رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: در استان 52 موکب ساماندهی شده و برای این مواکب پروانه صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند،موسی جوینده، رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهارداشت: قراراست اتفاق بزرگی به همراه تمام مدم دنیا رقم بزنند و آن برپایی بزرگترین رویداد مذهبی و فرهنگی در قالب حدود 80 هزار زائر پاکستانی در استان خدمت رسانی می شده اند که امسال به طور قطع با ورود جدی تر مردم به این راهپیمایی بزرگ تعداد زائران بیشتر خواهد بود.

وی افزود: در بحث اربعین حسینی تمام تلاش و وقت خدمت گزاران هم استان در سایت خراسان جنوبی، در شهر کاظمین بوده، هر چند افرادی در مسیر نجف به کربلا و در شهر نجف و کربلا و حله مستقر و به نمایندگی از استان خدمت گزار زائران خواهند بود.

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی یکی از نیازهای جدی به سبب هوای گرم که برنامه ریزی ویژه تری را طلب می کند، نیاز به آب و یخ عنوان کرد و بیان داشت: براین اساس برنامه ریزی ها صورت گرفته و تمهیدات لازم اندیشیده شده و ستاد اربعین استان پای کار آمده و تلاش شده تا نیازهای ضروری را به حد مقدور و ضرورت که استان دارند برای زائران امام حسین(ع) فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 52 موکب خراسان جنوبی برای خدمت به زائران اربعین

ساماندهی 52 موکب خراسان جنوبی برای خدمت به زائران اربعین