مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 12:272022-08-21سياسي

حجت اسلام پناهیان: اربعین رزمایش منتظران امام زمان (عج) است


حجت الاسلام و المسلمین پناهیان با بیان اینکه اربعین رزمایش منتظران امام زمان (عج) است گفت: اربعین نتیجه ای جز ظهور امام زمان (عج) را نخواهد داشت و محل تغذیه معرفتی و معنوی سربازان ولی عصر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز حجت الاسلام و المسلمین که در مصلی شهر ایلام برگزار شد گفت: حضرت امام (ره) فرمودند بعد از جنگ دو ملت ایران و عراق بر محور عتبات و عالیات با هم متحد خواهند شد که امروزه زیارت اربعین این پیوند را بین دو کشور برقرار کرده است.

وی افزود: این دو سال محدودیت کرونایی موجب شد زائران در این سفر زیارتی حضور پیدا نکنند بنده از عراقی ها مکررا شنیدم که اربعین بدون حضور فراوان ایرانی ها رونق خاص خود را ندارد.

پناهیان گفت: علت شکل گرفتن اخیر اربعین حسینی این است که ما اخیرا قدرت امنیت بخشی به زائران میلیونی این میعادگاه بزرگ را داشته ایم.

حجت الاسلام و المسلمین پناهیان بیان کرد: برای ما عراق سرزمین مقدس آینده حکومت جهانی است و اثر ابتدایی اربعین اتحاد بین دو ملت ایران و عراق است و این بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: شما منتظر نباشید رسانه بیگانه در تریبون ها در مورد عظمت اربعین بگوید، بسیاری از انعکاس ها در رسانه ی خودی نیز بسیار انعکاس ضعیفی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت اسلام پناهیان: اربعین رزمایش منتظران امام زمان (عج) است

حجت اسلام پناهیان: اربعین رزمایش منتظران امام زمان (عج) است