مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 13:122022-08-21سياسي

توکلی زاده: بیشترین مسئولیت در اربعین با کمیته خدمات شهری شهرداری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدامین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در نشست خبری که امروز یکشنبه سی ام مرداد ماه سال جاری برگزار شد، - معاون اجتماعی شهردار تهران گفت: ارائه عمده خدمات اربعین بر عهده همکارانم در معاونت خدمات شهری است و کمیته های فرهنگی و رسانه هم فعالیت خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدامین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در نشست خبری که امروز یکشنبه سی ام مرداد ماه سال جاری برگزار شد، اظهار کرد: ستاد اربعین در شهرداری تهران سال های سال است که تشکیل شده و امسال بعد از 2 سال وقفه عدم حضور مردم در حماسه حسینی مقدمات حضور مردم فراهم شده است.

وی اضافه کرد: حضور 25 میلیون نفر از مردم جهان در اربعین حسینی که یک حماسه جهانی است عدد قابل توجهی است و حتی افراد غیر مسلمان و غیر شیعه هم حضور دارند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: عمده کار ارائه خدمات اربعین بر عهده همکارانم در معاونت خدمات شهری است و کمیته های فرهنگی و رسانه هم فعالیت خواهند داشت.

توکلی زاده در ادامه یادآور شد: هر چقدر حضور مردم پررنگ آر می شود هم آثار و برکت سفر اربعین افزایش پیدا می کند و هم مسئولیت نا در شهرداری تهران برای ارائه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توکلی زاده: بیشترین مسئولیت در اربعین با کمیته خدمات شهری شهرداری است

توکلی زاده: بیشترین مسئولیت در اربعین با کمیته خدمات شهری شهرداری است