ارتقای کیفی 59 قطعه از محصولات ایران خودرومعاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به فراهم بودن زیرساخت های لازم برای اجرای فاز نخست طرح تحول کیفیت، گفت: در نیمه دوم امسال، شاهد ارتقای کیفی 59 قطعه محصولات در خدمات پس از فروش خواهیم بود. - اخبار شرکتها؛ مستقیم به شرکت منتقل کرده و اقدامات صورت گرفته در حوزه های مختلف کیفی، تولیدی و خدماتی را ارایه دهند. معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: ارتباط و برگزاری جلسات و دریافت نظرات کارشناسی نمایندگی های ایران خودرو به رفع ابهام و مشکلات در زنجیره خدمات پس از فروش و مشتریان کمک بیش تری خواهد کرد. وی عنوان کرد: در برنامه های ایران خودرو برای ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش، در کنار توجه به نمایندگی ها، موضوع تحول جدی در کیفیت قطعات مطرح بوده و ایران خودرو با ایجاد زیرساخت های لازم، برای تحقق این امر مصمم است. برفروشان به طرح ویژه خودروی تارا اشاره کرد و گفت: با توجه به تولید کامل و به صورت عبور مستقیم محصولات و نیز ارتقای کیفی گیربکس خودروی تارا، ایران خودرو به این اطمینان و بلوغ رسیده است که این محصول را به صورت ضمانت شده به مشتریان عرضه کند. وی افزود: در این راستا با دریافت بازخوردهای دریافتی شبکه خدمات پس از فروش از سوی مشتریان، اقدامات اصلاحی برای تامین و ارایه خدمات بهتر و رفع نیاز مشتریان در نیمه دوم برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |