مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 17:022022-08-21ورزشي

بانوی مچ انداز بیرجندی بر سکوی قهرمانی کشور ایستاد


در پنجمین دوره از مسابقات قهرمانی مچ اندازی کشور انتخابی تیم ملی آرزو حسینی با کسب مدال طلا بر سکوی نخست رقابت ها ایستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، در  پنجمین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی بانوی شایسته خراسان جنوبی بار دیگر مدال رنگی رقابت ها را از آن خود کرد.

آرزو حسینی از شهرستان بیرجند در مسابقات دست راست دسته وزنی 60 کیلوگرم این ماراتن ملی با گردن آویز طلا بر سکوی نخست این رقابت ها ایستاد.

 پنجمین دوره مسابقات قهرمانی مچ اندازی کشور انتخابی تیم ملی با حضور 304 ورزشکار به میزبانی استان اردبیل در شهرستان سرعین در حال برگزاری است.

حسینی پیش از این نیز در چهارمین دوره از مسابقات مچ اندازی بانوان کشور  در وزن 65 کیلوگرم این ماراتن ملی بر سکوی قهرمانی مسابقات دست چپ و راست رقابت ها ایستاد و به عنوان نخستین بانوی خراسان جنوبی از سوی فدراسیون به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شد.

وی پس از شرکت و درخشش در  اردوی های آمادگی تیم ملی مچ اندازی ایران در لیست تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیایی قزاقستان قرار گرفت و در این دور از رقابت ها نیز برای جمهوری اسلامی ایران 2 مدال برنز را به ارمغان آورد.

انتهای پیام/69014/4905


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی مچ انداز بیرجندی بر سکوی قهرمانی کشور ایستاد

بانوی مچ انداز بیرجندی بر سکوی قهرمانی کشور ایستاد