مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 17:322022-08-21سياسي

پلمب پاساژ ناایمن «آزاد» تهران


در گذشته توسط مالک پاساژ آزاد اقدامات مخربانه ای در طبقات زیرین ساختمان انجام شد که در نتیجه؛ سازه این ساختمان دچار ناپایداری شد و طبق نظریه مراجع ذی صلاح ساختمان ناایمن و خطرساز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، شهردار منطقه 11 تهران از تخلیه کامل و پلمب پاساژ ناایمن و خطرساز آزاد در محدوده خیابان ولیعصر، سه راه جمهوری خبر داد.

سید محمدموسوی روز یکشنبه این مطلب را در توییتر اعلام کرد و در این باره به ایرنا گفت: به منظور اقدام پیشگیرانه بر حسب وظیفه ذاتی شهرداری تهران در حفظ ایمنی و جان شهروندان پایتخت، پس از اخطار و اطلاعیه های مکرر و جلسات مختلف با نمایندگان مالک و کسبه این پاساژ، به دستور مقام قضایی و تکیه بر نظر مراجع ذی صلاح مبنی بر ناایمنی و خطرساز بودن؛ ساختمان پاساژ آزاد طی چند مرحله پلمب و در نهایت تخلیه شد.

شهردار منطقه 11 افزود: در گذشته توسط مالک پاساژ آزاد اقدامات مخربانه ای در طبقات زیرین ساختمان انجام شد که در نتیجه؛ سازه این ساختمان دچار ناپایداری شد و طبق نظریه مراجع ذی صلاح ساختمان ناایمن و خطرساز است و برای اولین بار در تهران با اقدام شجاعانه عوامل اجرایی شهرداری منطقه11 بر اساس قانون و دستور نماینده دادستان موفق به پلمب و تخلیه کامل ساختمان شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب پاساژ ناایمن «آزاد» تهران

پلمب پاساژ ناایمن «آزاد» تهران