مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 17:572022-08-21سياسي

پاسخ واعظی به اتهامات در فساد فولاد مبارکه


رییس دفتر رییس دولت دوازدهم ، تاکید گرفت : بازنمایی قرارداد قانونی که برای همکاری پژوهشی و تحقیقاتی بین یک واحد صنعتی و یک واحد دانشگاهی منعقد شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از قرن نو توضیحات او به شرح زیر است: در پی انتشار گزارش تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه و طرح برخی ادعاهای سست و غیرواقعی در خصوص دفتر رییس جمهور سابق، موارد ذیل را به استحضار افکار عمومی می رساند.

1- در خبرها و برخی رسانه ها ادعا شده، شرکت فولاد مبارکه با همسر رییس دفتر رییس جمهور سابق قرارداد یک میلیارد تومانی امضا کرده است؛ چنانکه پیش از این تصاویر قرارداد در رسانه ها منتشر شده و در دسترس همگان قرار دارد، این قرارداد نه با یک شخص که با مجموعه دانشگاه آزاد واحد تهران غرب منعقد شده و رییس دانشگاه به نمایندگی از مجموعه آن را امضا کرده است.

این قرارداد در راستای ارتباط فولاد مبارکه با اکوسیستم دانشگاهی کشور امضا شده و علاوه بر دانشگاه آزاد واحد تهران غرب، بیش از 130 دانشگاه دیگر برای همکاری های علمی طرف قرارداد فولاد مبارکه بوده اند.

2- مبلغ مندرج در قرارداد مورد نظر، سقف هزینه ای همکاری میان طرفین است و به این معنا نیست که تمام آن مبلغ به دانشگاه پرداخت شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ واعظی به اتهامات در فساد فولاد مبارکه

پاسخ واعظی به اتهامات در فساد فولاد مبارکه