مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 06:522022-08-22ورزشي

پاوه نامزد جایزه سالانه حفاظت از کوهستان فدراسیون جهانی کوهنوردی شد


مقاله «حفاظت از گونه ی در حال انقراض کل و بز کوهی شاهو» از میان مقالات ارسالی در سراسر جهان، نامزد جایزه سالانه حفاظت از کوهستان (MPA) فدراسیون جهانی کوهنوردی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پروژه ی حمایت از حیات وحش شاهو که چند سالی است توسط چند تیم عملیاتی هیأت کوهنوردی شهرستان پاوه به سرپرستی اسعد اله دوستی به صورت کمپ شبانه و دیدبانی در کوهستان شاهو برپا شده است در سایت رسمی فدراسیون جهانی کوهنوردی پذیرش و مقاله آن منتشر شد.

جایزه سالانه حفاظت از کوهستان وابسته به فدراسیون جهانی کوهنوردی هر ساله به پروژه ها و انجمن هایی تعلق می گیرد که فعالیتشان مستقیما به کوهنوردی مرتبط است و شهر پاوه در استان کرمانشاه امسال به عنوان تنها نماینده ایران نامزد این جایزه شد.

پروژه ی حمایت از حیات وحش کوهستان شاهو اکنون به عنوان تنها نماینده ایران بر روی پرتال سازمان جهانی کوهنوردی به آدرس زیر قرار گرفت و در آینده ای نزدیک برندگان نهایی این رویداد سالانه مشخص خواهند شد.

گفتنی است؛ مقاله این پروژه توسط ادیبه عبدی ، کارشناس ارشد ارگونومی و MPH ، تنظیم و جهت داوری به سایت UIAA ارسال شده است.

لینک آدرس مقاله در پورتال سازمان جهانی کوهنوردی: https://theuiaa.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاوه نامزد جایزه سالانه حفاظت از کوهستان فدراسیون جهانی کوهنوردی شد

پاوه نامزد جایزه سالانه حفاظت از کوهستان فدراسیون جهانی کوهنوردی شد