مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 07:172022-08-22اقتصادي

رانت برای صادرکنندگان فرش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، زهرا ارفع، رییس مرکز ملی فرش ایران در جمع خبرنگاران اعلام کرد افرادی که 70 میلیون دلار صادرات فرش داشته باشند، - طرح از سرگیری واردات خودرو هنوز نهایی نشده و به رغم وعده های وزیر صمت برای مشخص شدن آن در ابتدای هفته جاری هنوز اطلاعات دقیقی در این باره اعلام نشده است با وجود این رییس مرکز ملی فرش ایران از طرح واردات خودرو به ازای صادرات فرش خبر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، زهرا ارفع، رییس مرکز ملی فرش ایران در جمع خبرنگاران اعلام کرد افرادی که 70 میلیون دلار صادرات فرش داشته باشند، می توانند خودرو وارد کنند.

این موضع گیری در حالی است که هنوز طرح از سرگیری واردات خودرو در میان مخالفت و موافقت نهاد های مختلف سرگردان مانده و جمع بندی نهایی در این زمینه صورت نگرفته است.

به منظور بررسی بیشتر با امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت تماس گرفتیم و پاسخ داد: آیین نامه واردات خودرو ظرف چند روز آینده اعلام می شود و مباحث درباره واردات خودرو به ازای صادرات فرش نیز مشخص خواهد شد البته بنده اطلاعات دقیقی درخصوص تامین منابع ارزی برای واردات خودرو از طریق صادرات فرش ندارم.

آن طور که رییس مرکز ملی فرش ایران خبر داده قرار است به ازای صادرات 70میلیون دلار فرش، خودرو وارد شود که اگر قیمت خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانت برای صادرکنندگان فرش

رانت برای صادرکنندگان فرش